Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 31 martie 2012

Iubirea



  • Iubirea! Este aripa daruita de Dumnezeu sufletului pentru a urca la el. – Michelangelo Buonarotti
  • Iubirea nu inseamna placere. – Confucius
  • Iubirea inseamna a fi doi si a nu fi decat unul. Un barbat si o femeie ce se topesc intr-un inger. – Victor Hugo
  • Vrei sa fii iubit, iubeste! – Seneca
  • Eu m-am nascut ca sa iubesc. – Sofocle
  • Iubeste putin cel ce poate spune prin cuvinte cat iubeste. – Dante Aligheri
  • Spune-mi cine te admira si te iubeste si iti voi spune ce fel de om esti. – Charles Augustin Sainte-Beauve
  • Omul are nevoie de dragoste. Viata fara duiosie si fara iubire nu e decat un mecanism uscat, scartaitor si sfasietor. – Victor Hugo
  • Dragostea imatura spune ‘Te iubesc pentru ca am nevoie de tine’. Dragostea matura spune ‘Am nevoie de tine pentru ca te iubesc’. – Erich Fromm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu