Faceți căutări pe acest blog

luni, 2 aprilie 2012

Despre mine

Am avut o perioada in viata mea cand am trait intens, am iubit si am suferit cu aceeasi pasiune.
In acele momente dificile, am asternut pe hartie cateva ganduri, sentimente si revelatii, care m-au ajutat sa-mi descar sufletul, sa nu explodez, la propriu.

Acum dupa atatia ani, cand le recitesc, simt ca parca totul a fost ieri. Voi publica aceste randuri, in timp, pentru a avea ocazia sa le comentez cu dragii mei prieteni.
Imi cer scuze ca poeziile nu sunt o capodopera, ca nu am talent literar, dar sper ca se va simiti intensitatea trairilor mele.

Cu drag pentru voi.

2 comentarii:

  1. Pacat ca unii dintre noi nu putem relationa textele cu intamplarile din viata ta, insa poate e mai valoros asa, ramanand doar texte si simtire.
    ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce interesanta este viata! ... abia astazi am vazut comentariul tau, Lia, dupa aproape doi ani.... incerc sa postez iar ganduri personale.
      pupici draga mea Lia :D

      Ștergere